Deletedmom_62 ben bir çikolata gurmesi olarak yeni çıkan her çikolatayı muhakkak denerim, lavi yeni değil biliyorum.. yırtıdışından getirtirim , Belçika İsviçre çok fazla çikolata yerim her türlüsünü yerim yedim de çok şükür ama bu lavi nin bir olayı yok , güzel ama öyle abartılacak birşey yok 15 20 güne bim aktüel e gelecek bayram çikolatası olarak bekle o zaman alırsın 🥰 Elvan fondante için de bunun çeşitleri var alırken çikolatalı olanına al o da abartılacak bir olwyi yok ama yoklukta gideri var o da yakın zaman da aktüel olarak şok a ve bim e gelecek 500 ge olarak kargo parası boşuna verme 😄💰