Ssssraa Yaşayabileceğim sorunlar neler ? Bebeğim nasıl tepki verebilir ya da ortam onu olumsuz etkiler mi? Gidenler varsa fikir alabilir miyim
Elele Ssssraa ben 6 aylıkken gittim sesten çok rahatsız oldu bana da çocuğa da eziyet oldu arabada uyutmak istedim uyumadı ablama gittim uyutayım diye çocuk sessiz ortamı görünce bir mutlu oldu uyumadı oynadı geri gittim en son düğün sonlarına doğru kucağımda uyudu yavrum yazık:) ama sizinki küçük olduğu için bu kadar sorun olmayabilir uyutabilirseniz çok rahat geçer
eylulvari Ssssraa abimin düğünü var ve tam 4 aylık olacak kızım nasipse. normalde seste sessizlikten daha rahat eden bir bebek ama göreceğiz 😌
1bocek1cicekannesi Ssssraa bebegım 1 aylıktı kız kardeşimin düğünü oldu başlarda uyuyordu sonra meraklılar uyandırıp kucaklarında gezdirdiler kibu yüzden kardeşimin düğünü erken terk ettim 🤦🏻♀️
Asel123_ Ben 40 günlükken gıtmıstım kardeşimin dugunune maşallah hep uyudu hıc uyanmadı sesi sevmıstı☺️
Ssssraa Asel123_ o zamanlar daha sık uyuyorlar ya canım belki de ondandır☺️ Kulaklarına zarar verir mi diye de korkmadım değil
Ssssraa Elele Umarım olmaz tüm düğünleri kaçırdım hamileyim diye sonra araya doğum girdi sonra kırklıyım derken bi bu kaldı😁😁
Ssssraa eylulvari aynı olacaklar desene☺️ Umarım sever seninki de birde abinin düğünüymüş erkenden terk etmekde olmaz 🧐
Ssssraa 1bocek1cicekannesi ayy o meraklılar🙊 bir şey desen kötü oluyorsun demesen yine olan sana oluyor. Uyuz oluyorum öylelerine. Bebeğin uyku saatiyse anne uyuyacak diyorsa bırakın uyusun sonra ceremesini onlar çekiyormuş gibi🤦🏻♀️
eylulvari Ssssraa sorma, en kötü babası ile geçecekler eve. bizim tek sorunumuz kızım biberon almıyor mama da vermiyorum sadece meme alıyor, o da yatarak emiyor meme reddindeyiz diye inşallah düzelir o zamana dek :)) size de hayırlı olsun şimdiden
1bocek1cicekannesi Ssssraa valla ben 2 aydır hiç görmedim öpmeyin cocugu bırakın annesi ilgilensin diyeni 😂 Umrumda degil valla istediklerini desinler alır kaçarım çocuğu ne zorluklarla doğurdum ben 😂😁
ikraalin Ssssraa iki bucuk aylikken dugune gittik normalde sesten irkilen bebegim o seste uyudu pusetinde herkese de gulucukler sacti hic sorun yasamadim 🥳
kubra9595 Ssssraa bizimde kırkımız cikmadan erkek kardesimin dügünü olcak is kesceni sanmiyorum ama bakalim neler olcak genelde yüksek sesde uyuyorlar