alpmom1 ben chicco goody plus aldım fiyatı çok pahalı iade ettim daha sonra Hamilton r bebek arabasını aldım e bebekten aşık oldum çok kaliteli yağmurluk ayak örtüsü sineklik falan 5 bine aldım hepsi istediğim gibi çok memnunum tavsiye ederim çok araştırdım bende almadan