Hanımlar dört buçuk ay oldu doğum yapalı sezeryan oldum .. yapıştırma tekniği yapıldı ama işte dünden beri bir ip benzeri bişey kıla da benziyor en dip kesi yerinden belli oluyor ve sanki iç camasirim değince iğne batiriyorlarmis gibi hissediyorum .. acaba o düşmeyen dikismidir kendim çeksem dışardan sıkıntı olurmu aynı jiletle alınmış kıl gibi başı dışarı çıkmış ama etiminde içinde bir kısmı korkuyorum ellemeye 🙄🙄🙄