Aysenn55 kilosunun normal mi değil mi olduğunu bilemem tabloya göre bakılır genelde. Ama 1 ayda 100 gram alması demek beslenmesinin yeterli ancak kilo aldıracak kadar yeterli olmadığını gösterir. Benim oğlumda bebekten 3. Ayında sadece 50 gr almıştı. 1 hafta boyunca daha sık emzirin olmazsa mama takviyesi yapalım demişti sağlık ocağı. Sonra mama takviyesine geçtim