Tubasahra Merhabalar Mikrodalga fırın hangi marka kullaniyorsunuz.Sunu al sunu alma diye tavsiyeniz varmı? Şimdiden tesekkürler.Bir de hepsin de buz cözme oluyor mu ?
Derinsu34 Tubasahra şuan Arçelik kullanıyorum. Küçük olduğu için bazı tabaklarım sığmıyor. Daha kullanışlı istiyorsanız mutlaka büyük modellerine bakın. Isıtma konusunda memnunum. Temizliği de çok kolay oluyor. 😊
Marianne Tubasahra Samsung kullanıyorum, ısıtma ve gril modu var. Yemek pişiririm bazen, kumpir yaparım arada.
BARTUMOM Tubasahra arcelik kullanıyorum. Buz çözme özelliğide var, köfteleri, hazır döneri onda pisiriyorum