Merhaba güzel anneler,
Bebeğim bugün 9 aylık oldu. Sürekli bagiriyor ilgilenen de bir anneyim tüm günümü onunla ilgilenerek harcıyorum nerdeyse. Buna rağmen bı on gundur sürekli çığlık atıyor ne istiyo anlayamıyorum ağlayacak gibi oluyorum bazen. Dişi daha çıkmadı diş yapar mı bu huysuzlugu çığlıkları. Sizde durumlar nasıl ?