Merbaba güzel anneler bebeği 11 aylık olan ama mama içen varmı ? Mama ve ek gıda nasıl bir dengeleme yapıyorsunuz. Mamayı gündüz kaç kere veriyorsunuz?
Bebeğim prematüre doğmasına rağmen gelişimi iyi çok şükür her ay kiloda alıyor. 6. aydan beri her ay diş çilesi çektik bu ayda çekiyoruz. Bazen yiyor bazen yemiyor yemek.3 ana öğün asla yemiyor.Şöyle bir düzende gidiyorum buara ama doğru yoldamıyım bilmiyorum.
8 de uyanıyor mama içiyor
10:00 da uyuyor uykusu gelip uyanınca 11 gibi kahvaltı edebiliyoruz
14:00 gibi öğle yemeği yiyor
yemesi 1 saat rahat sürüyo tabi 😅
Sonra bi uyku daha uyu kalk oyna derken akşam saati geliyor ama akşam asla yemek yemiyor çok nadir yiyo. Uyumadan mama içiriyorum 7 gibi içiyor 7:30-8:00 gibi uyuyor akşam.
gece 12 de kalkıyo mama içiyo
Gece 04:00 de kalkıyo mama içiyor.
gün içindede mama veriyomusunuz ? ve sizdede uyudu uyandı derken yemek saatleri kayıyomu böyle ? Aralarda tabi meyve fln da veriyorum. genel olarak yazdım düzeni.
2 ana öğün yiyo sadece yani. Bir yerde yanlışmı yapıyorum yoksa bizim gibi olan varmı ? Öğlen yerken yoğurdunuda yemeğinide yiyor etsiz kıymasız tavuksuz balıksız bişey yemiyor zaten. Yediklerinin içerikleri boş değil yani ama akşam yemeği yememesi üzüyo beni.