Valla ilk üç gün gazlı bez kullanın bence çünkü baya kesiyorlar yanı nasıl birdaha kullanmayın dediler biz riske atmadık benımde bir kaç arkadaşım kullanmamış ama ya yapışırsa beze çıkarması çok can yakıyor . Siz bilirsiniz ama ben kullandım üç gün pişik kremı duymadım hiç sürmeyın bence yakabilir size orda reçete verecekler zaten sarı antıbıyotıklı bir krem verecek bol bol onu kullanın ve emzırrken ve kucağa alırken ilk günler dikkat edin alttan çok tutmamaya çalışın yanımızdakı anne çocuğunu mahvettı ya çocuğu yenı sunnet ettiler dar pijama giydirmiş cekıp cekıp duruyor penısınden tutuyor cocuk ağlamaktan helak oldu görünce uyardık öyle durdu cocuk