Melisuzunoglu ben oraya bakmıyorum ay ay ilerliyorum zaten 4/8 aylardaki ataklar zormuş onu biliyorum gerisini bakıp kendimi germek istemiyorum hepsini yaşıyoruz diş hastalık atak geçici şeyler bunlar çok dert etmemeye karar verdim diş dönemi zor bence saat başı yarım saate uyanıyordu ucu çıktı rahatladı ama daha 31 diş var hangi birini dert edeyim 😀😀😀