UmutBebek5 etrafımdaki herkesin bebeği aptamille büyüdü , en örneğide ben :) annem abimle beni mamayla büyütmüş sadece . Etrafındaki insanlar cok biliyor. Herkesin sütü cok olmayabilir, benimde 1 bucuk ay sütüm vardı ama ben yinede aptamil veriyodum suan bebeğim 3 aylık sadece aptamille büyütüyorum. Hic kafana takma böyle seyleri. Herkes anne sütüyle beslenmek zorunda degil. Gerilik obezite vb seylerde yaptıgı yok bence