esmatgkcdg Aynısı bizim de öyleydi🤗 sanki başka bişiy veriyoruz halbuki süt ordan geliyo ama dinlemiyolar ki bizi. Aynısını tarif etmişsiniz ucunu veriyorum ağlama krizi hemen ucu takıyorum oh mis 🥹 korkmayın benim kızım çok zordu bu konularda o bıraktıysa herkes bırakır, çünkü ilk başlarda bu silikon ucu da almıyordu. Şırıngayla besledik sonra biberona geçtik zar zor silikona uca geçtik sonra normal emmeye başladı. Biraz zaman verin ara ara deneyin haa uca geçerken ben sağdığım sütten yandan şırıngayla sıkıyodum meme ucunu vermeye çalışırıken 3-4 saniye öyle emiyodu sonra sonra onu bıraktık, emme konusu çooook sabır işi inşallah sağlıkla büyüsünler🤗