cnnkrl birincisi ben size kızıyorsunuz demedim. Kızmamak için kendimi zor tutuyorum demişsiniz zaten. Ayrıca ben sizi terslemedim anlamak istediğiniz gibi anlamayın rica ediyorum. Kendinizle bile çelişiyorsunuz. Bi akıl istedim diyorsunuz 2 cümle sonra akıl istemedim diyorsunuz. Aynı durum başına gelen var mı diye bi soru sormadınız. Bu inadı nasıl kırcam diye sordunuz bende size üstüne gitmeyin dedim yani sorduğunuz soruya gerektiği karşılık verdim bu siteminizi anlamadım.
Ayrıca kızım 10 aylıkken emekledi hiçbir zaman neden emeklemiyor diye düşünmedim kafama takmadım elbet emekleyecek diye düşündüm. Ben böyle şeyleri zamana bırakırım size de bu şekilde fikir sundum