MavisimMavilendimm tazemommy “nedeniyle” kelimesinden anlaşılıyor dolandırıcı olduğu. Gerçek olsaydı “ Nedeni ile” yazardı kuş beyinliler
Sedaalya tazemommy bana da bir ara çok mesaj geliyordu böyle engelliyordum başka numaradan atıyolardı
tazemommy Sedaalya bende engelliyorum ama artık yetişemiyorum bilinmedik numaraları açmıyorum artık zaten çoğu çaldırıp kapatıyor