Gulaksemabulut Arkadaşlar merhabalar bebeğim 3.5 aylık dün beksero ve rota virüs asısı oldu baya huysuz acaba asıdan dolayımı yoksa 4. Ay atagı falan oluyormuş acaba ondan mıdır. Bu huzursuzluk için doktorum carpol ver dedi ama bilemedim
Show_must_go_on Gulaksemabulut ateş olmadı bizde veya huysuzluk ama dr menenjit aşısı yakıyor bacağı ağrır düzenli calpol ver demişti verdim ondan da huysuzlanmadı galiba
Gulaksemabulut Hımm bende dün üç kere carpol verdım ama bugün de versem mı acaba. Huzursuzluğu gideriyor mu kı
Redeva Aşıdandır. Calpol huzursuzluğu gidermeyebilir giderse bile kaç saatte bir vereceksiniz aşırı ağrısı yoksa boşuna vermeyin. Yarına geçer inşallah bugün biraz yorar ama. Oyalayın dışarı çıkın etrafı izlesin temiz hava alsın iyi gelir.