Ygtannesi58 4, aylıkken ben kenarlarına yastık koyup 5 dakikayı geçmeyecek şekilde gün içinde iki üç kere oturtuyordum. Kucakta tutarken de oturtuyordum biraz biraz. 6 aylık olunca oturmaya alıştı mama sandalyesinde oturuyordu gün içinde ya da etrafına oyuncak dizip yere de oturtuyordum arkasına yastık koyarak. Yürüteç önermiyorlar ama ben 7,5 aylıkken kullanmaya başlamıştım günde 15 dk 15 dk iki sefer koyuyordum. 10 aylıkken bıraktım kullanmayı sürünmeye başlamıştı çünkü sıkılmıyordu artık. Şu an 11 ay 7 günlük çok nadir yine ara sıra koyuyorum yürüteçe acil işim varsa