Gazerock kendimi gördüm sizde. Bende uzak şehirdeyim, öyle hemen git gel yapamıyorlar. Annelik öyle kutsal ki, hiç merak etmeyin. Bocalamak, endişelenmek, üzülmek, sevinmek, bazen ağlamak ama hep güçlü durmak anneliğin fıtratında var. Çok zorluklar yaşadım, neler atlattık büyük kızımla. Allah evlatlarımıza sağlık versin, bir gülüşleri yeter. Deprem sonrası daha da sığındım onlara, yapamadığım çok şey var. Evde eksik kalan, yeri geliyor yemek yetişmiyor yeri geliyor temizlik aksıyor. Dışarı çıkamıyorum bunalıyorum. Ama bir şekilde evlatlarım gülünce geçiyor. Sağlık iste Allah’tan, sağlıkla sınamasın. Gerisi gelir geçer inan ki..