Ben de bebeğim gazını yapabiliyor, sütüm yetmiyo diye düşünmüştüm. Burfa post açmıştım yorumlarda gaz olabileceğini söylediler. Gazmış problem. Gazı olabilir, meme emerken kendini çekip ağlıyordu mesela benim bebeğim. Gazlı bişiy yememize gerek yok sanırım normalde de gaz olabilir. Ben de yemiyorum hatta baya dikkat ediyodum ama illaki gaz oluyo sanırım.