Aylinin-annesi bebekler o aylarda salyalanmaya ve tükürmeye başlar zaten. Özellikle sadece anne sütüyle beslenen bebekler çok daha fazla tükürür. Gayet normal bir durum. Biz o başlarda tükürmeyi ve sonrasında salyalanmayı aralıksız 20ay yaşadık🤪 günde 15-20tane önlük değiştirdim bazen kıyafetine kadar geçerdi salyası, o zamanda üstünü değiştirirdim. Özellikle diş dönemlerinde salya daha çok artıyor.