Papatya5801 Merhaba ek gıdayaya başladık mamayı isteksiz içiyor mama reddi yaşayan varmı geçici durmmu acaba yada mamayı değişsem belki tadıni mi sevmiyor artık .ve ek gıda sonrası kaç CC mama veriyorsunuz