Asinaaa Kızlar ben çocuğuma aşık gibi bişeyim ya her hareketine ölüyorum bitiyorum dünyadaki en güzel şeymiş gibi geliyor bütün anneler böyle mi hissediyor yoksa benim duygularım fazla mı anlamadım 😀
Kuzularinanasi Asinaaa aşık olunmaz mi yaa onun o ayaginin kokusuna,boynundaki ekşi süt kokusuna bile hastayim🥰
Beyzanur7 Asinaaa kizz aşk aşk onlar ..ona aşık olmicaz da kime olucazz 🥺 ayaklarının kokusu , terleyince o boynunun mis kokusu dünyadaki hiçbir nimete değişilmez … Allah’ım onları bize bağışlasın sağlıkla buyusunler 🙏 doyamadan büyüyorlar
Geceperisi Asinaaa fazlası var eksiği yok canım çocuklarım için canımı veririm kızımın her hareketine dilin dönmediği kelimelere yaptığı herşeye aşığım oğlum daha çok küçük ama mamasını bitirsin şaşkın şaşkın hareketler yapıyor bitiyorum valla her anne böyledir ya evlat bu başka bir şeye benzemiyor 😂
oglumubeklerken Asinaaa yani içinde annelik duygusunu taşıyan herkes evladına karşı böyledir bence. Ben evde genelde yeriiiiimmmm yeriiiimmm ölürüümmmm annecim kurban olayıımmm diye bagira bağıra dolanıyorum 🥰🫠
Beyzanur7 oglumubeklerken hahaha aynı ben 😁😁😁bağırıp duruyorum ölüyüm sanaaa yerimmm die die 🤭🤭biraz sert seviyorum isiriyorum bagiriyorm flan🤣🤣🤣🤣
Aylinin-annesi Asinaaa böyle bir post açıcakdımko bu postu gördüm❤❤ kendisine ölümünə aşıkım ona bişey olurmu hastalanırmı diye hergun düsünüyorum guluşu cennet kızım ❤🥰🥰
Beyzanur7 oglumubeklerken aynı aynı bazen ben elimle yüzünü yumcaliyp sıkıştıriyorum nazarm değmesin die🤣🤣