Merhabalar 4,5 aylıkken doktorumuzun önerisiyle tadımlara başladık. Bir aydır da püre sebze çorbaları ve yoğurt yiyor. Bugün 6. ay kontrolünde bu ay da kuzu kıymalı sebze pürelerine, yumurtaya ve tarhanaya geçelim. Hatta öğünlerinde üzerine un gibi çekilmiş ceviz ilave edebilirsin dedi. Parçalı gıdalara 7. aydan sonra geçeceğiz dedi. Direk blw olmasa da, 6 aylık bebekler pütürlü veya parçalı gıdalar yemeye başlıyor. Sizlerde durum nedir? 6. ayda püre olarak mı devam etmeli?