bebegiminbesigicamdan Gercekten yetti canima 4 ay oldu ailecek kasiniyoruz gitmedigim doktor kalmadi artik kremlenmeyide biraktim 3 yasinda oglum var her yeri yara beri kafasi dahil nasil gecicek bu illet kendiliginden gecer mi
Bebetonunannesi16 bebegiminbesigicamdan şuan 5aylık oğlum ve ben uyuzız çok korkuyorum geçmezse diye çok illet bişey sırf bu yüzden yarın çamaşır kurutma makinesi alcam bütün evi yıkıycam kurutcam çoraptan tut çamaşıra kadar kurutma makinesinde ütü sıcaklığı ayarı varmış onu kullanıp üstüne bide bebeğimübn kıyafetlerinü ve kendi sürekli kullandıklarımızı iç çamaşırlarımızı ütülüycem inşallah geçer ben deliler gibi kaşınıyorum saat sabahın 4.30u uyutmuyor nolur birbirimize dua edelim geçsin
Baturun-annesi Metrin kremi denedin mi canım ben 8 ay çekmiştim bana bu krem iyi gelmişti geceden sürdüm sabah duş almıştım geçmişti kasintim filan çok şükür
bebegiminbesigicamdan Baturun-annesi onu kullanmadim cocuga kullaniliyo mu acaba bi krem vardi doktor verdi kahverengi o alerji yapti
bebegiminbesigicamdan Baturun-annesi 8 ay nasil gecti peki ben artik kafayi yicem resmen birimizde azalsa birimizde cogaliyor
bebegiminbesigicamdan Bebetonunannesi16 bende herseyimi utuluyorum ic camasirindan corap sapkaya kadar ama yok yok yok
0100117 bebegiminbesigicamdan bebekler için olanı Pembe kutu eczacıya deyin verir yetişkinler için olanı ise yeşil renk
0100117 bebegiminbesigicamdan saçına da sürdüm malesef kafasında da uyuz vardı kabaran yerlere sürdüm üç gün sürüp dördüncü gün yikandik