Aslananne1 Bebeğiniz kilo almıştır, olduğundan büyük görünüyordur. O da öyle seviyordur. Maşallah de diye uyarabilirsiniz. Gidip de bir hastalığı kadının nazarı değdi diye üzerine yıkmayın. Benim çevremde oğlum için iki yaşında de diyo. Öyle gösteriyor çünkü. Ben duamı ederim, kafama takmam. Allah kötü niyetli insanların dilinden korusun der geçerim. Arkadaşıma, çevreme onun nazar değdi diye sorumluluk yüklemem.