Merhaba hanımlar Vestel marka çamaşır makinrm var 3 senelik evliyim aldığımda beri çamaşırlarım hiç iyi kokmuyor 2 kere servisi aradım geldiler yumuşatıcısı ilk önce çekiyor bende mecbur son. Dakkaya kadar bekleyip yumusaticiyi öyle koyuyorum neler neler yaptim ama hala aynı bubdurumu yaşayan varmı nasıl bir çare bulabilirim fikir verir misiniz