Lovely_mk maşallah diyeyim nazar değmesin güzel kilo almışlar sütünüz yaramış🧿 çoğunluk anne sütü olduğu için günde 2 kez mamanın obez yapacağını düşünmüyorum zaten 4. Aydan sonra hareketlenme artıyor ve kilo alımı yavaşlıyor mamayı 2 değilde bire düşürebilirsiniz yada doymuyorlarsa 2 vereceksiniz oda zehir değil sonuçta dediğim gibi zaten dönmeler başlayınca kilo alımı azalacak, sağlıkla büyüsünler 🌼