Bebeğim 5 ay 18 günlük gece uykusuna emerek geçiyor saat 21 21.30 gibi. Son 1 1.5 aydır uykularimiz çok düzensiz gece saat başı kalkmaya alıştı sürekli emerek geri uykuya dalıyor gündüzde uykuya dalmakta çok zorlanıyor ayakta sallanmaya alistirmamistim son zamanlarda öyle uyutmayi deniyorum sallanmak istemiyor çok fazla ağlıyor ama başka nasıl uyutacagimi bilmiyorum uykusu geliyor fakat sürekli ağlıyor uykudan dolayı 🤦🏻♀️ Desteksiz uyutma hakkında bilgi sahibiyseniz nasıl bir yol izlemeliyim açıklarsanız sevinirim.
Diş döneminde olduğumuz için çok huysuz ise yarar mı bilmiyorum