Birannebirfurki Yıldönümü hediyesi olarak bu makinayı aldırıyım diyorum kullananlar var mı memnun musunuz 🙏🏻
Asyaveannesi04 Birannebirfurki Karacanın herşeyi aşırı dandik bir kahve makinası aldık 3.ayda bozuldu servisi yok 🤦🏻♀️
Yagmursonrasitoprakkokusu Birannebirfurki kahve makinesi nasıl bilmem ama ben çeyiz seti almıştım karacadan hepsi teker teker elimde kaldı . Çok kaliteli bir marka değil bence
Birannebirfurki Elisam16 youtubede videolarına bakarken yorumlarıda inceledim herkes memnundu bide kendi sitesinde oyna kazan vardı ordanda 150tl indirim kazandım 1149a geldi
Ygtebr Benim herseyim karaca 4 yıl olucak kullanıyorum herseyden de memnunum hatta airfryer bile karaca aldım kahve makinem hatır ama barista mi onu bilmiyorum 😂
Birannebirfurki Ygtebr 2022de doğum günü hediyesi ya otomatik kahve makinası aldırıcaktım ya da iphone 13. Telefonu seçtim kahve makinası içimde kalmıştı onuda uyguna bulunca yıldönümü hediyesi olarak seçtim 😅
Elisam16 Birannebirfurki ben karacanın hiçbir şeyinden memnun değilim ama bu kahve makinasını istiyorum latte yapıyor süt ısıtıyor
Birannebirfurki Elisam16 tencere tavasından memnun olmayan çok kişi duydumda elektroniklerden şikayet duymadım sanırım
Annesininpasisi-07 Bnde yeni aldım yıldönümü hediyesi aldırdım güzel sevdim 13 çeşit kahve yapıyo sütlü türk normal türk közde türk latte ice olarak da yapabilirsiniz güzel süt koputmesi ztaen çok hoş her gün kahve içer oldum🤣
Birannebirfurki Annesininpasisi-07 az önce yaptım bende çok beğendim dışardakiler gibi sert olmadıı 😅