Merhabalar arkadaşlar sanırım bebeğime bal alerji yaptı , normalde iştahsoz bir bebek 3-4 lokma sonrası asla yoktur . Bende ekmeğe bal sürüp verdim yedi amatabi oda 3-4 lokma bunu 3-4 gün sabahları verdik ( doktor başlayabilirsin demişti) sonra bebeğim yanağında sivri sinek ıssırmış gibş şişlik oldu tabi ben sinek issrıdı sandım sonra geçti o şişlik tabş belli bi saar aralığı geçtş bezi değişcek baktım bacağına da aynısı olmuş tabi dedim heralde burayıda sinek ıssırdı ama aklım hala o şişlikte neyse ggece oldu baktım geçmiş sabah da baktım bu sefer karnına geçmiş sonra düşündüm bal yedi ondan herhalde. Öğlen baktım karnı geçmiş koluna olmuş o sinek ıssıtık izi hemen duş aldırırm 2-3 gündür vermedim hiç bal baktım o şişlikler yok demekki bal’a 🍯 alerji var dedim . Nisan basında randevumuz var dr gidince diyeceğüm ama sizin de böyle alerjiniz varmı . Bala alerjisi varsa nelere dikkat etmrm lazım bilgisi olan varmi