Minnikkizz okuduğunuz bölüm kötü değil siz çabalamalısınız. Mali müşavirlik sınavı bat bağımsız denetçilik sınavı var gelir uzmanlığı var aynı bölümü okudum ve kariyerim gayet iyi sınavla uğraşamam derseniz özele gdn insan kaynakları , muhasebe, satın alma işleri ve daha nicelerini yapabilirsiniz. Yeterki ne yapmak istediğinizi bilin. Bölüm kötü bir bölüm değil bölümü benle okuyan arkadaşlarımda gayet iyi meslekteler . Kendinizi geliştirmek isterseniz kapılar hep açık