MeteKaan 1 ay aşisindan sonra Gece cok kötü aglayan bebegim sabaha kadar durmadi.Eczaneci calpol ve metsil gaz damlasi varmis.Normalde Nurse gaz ilacini kullaniyoruz.önerisi olan varmi arkadaslar ? Asimi gaz mi metsil kullaniyormusunz
gecekusu_- MeteKaan yarın kızımın da 1 ay aşısı var bu aşı nedir ateş yapıyor mu bir bilginiz var mı birde canı çok acıyor mu 😢😢
mrv94 İkisi de olabilir aşı yeri ağrıyodur belki bazı bebekler birkaç gün huzursuz olabiliyor. Ben metsil damlayı aylarca kullandım bi sorun yaşamadım
Ertugrulsena Metsil kullanıyoruz çok memnunum, biogaia nurse harveys kullandık bu kadar etki etmedi, gerçi artık 4 aylık olcak belkidr büyüdüğü için azaldı ama genel olarak memnunum
Lovely_mk Ben ikizlerime sab simplex damla kullandım çok memnunum şuan 3 ay 24 günlüğüz gazımız bitti şükür arada oluyor hemen 10 damla veriyorum yarım saate sakinleşiyor
Mirac-Asaf gecekusu_- bizde aşı yapmıştı hepatit b aşısı huysuz hala susmadı hiç hep ağladı ama herkeste aynı olmuyormuş
Halimes5757 gecekusu_- hemsireler 1 ay asisinin ates yapmadigini soylemislerdi benjm bebegkmde yapmadi Ama 2 .ay asisi ates yapiyor
Eyizmer Bize de metsil onerde bayağı etkisini gördüm bebeğim daha rahat etmeye başladı bı ay sonra bıraktık bile artık kendi çıkarabiliyor gazını.
gecekusu_- Halimes5757 😢😢 ilk çocuğum pek tecrübem de yok ama herkes huysuzluk ve ateş olur dedi korkuyorum inşallah öyle bir şey olmaz