Kızlar yardımcı olursanız cok sevınırım❤️❤️ emzırıyorum . dogumdan 6 ay sonra adet oldum. Yani 9 ocakta . Ondan sonra olmadım zaten 2,3 ayda bi adet olurdum bide bi doktor bana altttan muayene ıle polıustık oversen demişti korkuyorum, hamıleyim diye . Test yapmaya korkuyorum Normal mi gecıkmesi emzırdıgım ıcın