Denizmelisa benim kizim gün 15 aylık oldu aynı sorun bizdede var 21 küçük 22 büyük gibi oluyo. Ama kışlık icin 22 alicam zaten iki kat giyecek artik. Ev ayakkabısı alicam onuda 22 almayı dusunuyorum. Bide ayakkabının kalıplarına gore de degisiyo. Evde bi ayakkabı var hediye gelen 22 numara ama baya büyük cikiyo ayağından. Bu yüzden internetten de alamıyorum güvenip.