Bebeğinizle nasıl vakit geçiriyorsunuz?
2 buçuk aylık bebeğim maalesef uykuyu seven bir bebek değil. Uyumadığı zamanlarda farklı aktiviteler yaptırmak istiyorum sürekli yatmasını istemiyorum çünkü uyumuyor ona haksızlık ediyormuşum gibi hissediyorum😔 Oyun halısına koyuyorum, karın üstü egzersizi yaptırmaya çalışıyorum ama hiç hoşuna gitmiyor ağlıyor. Kucakta durmayı da sevmiyor emmek dışında. Ne yapacağımı şaşırdım, önerileriniz var mı?