busraelif19 Kizlar geçen günlerde de bununla ilgili gene post açmıştım ama kullanmaya cesaret edemedim.Doktorum ilde ben ilçedeyim gidip danışma imkanım olmadı.Vajinal kaşıntım var emziriyorum bu kremi kullanabilir miyim?Emzirip kullananlar var mi?
Haribo42 busraelif19 ben bebegime bile kullandim.. kendimede kullandim 1 kez .. malum lohusalikta pet taka taka ister istemez iyi olmuyo
Mtsz4334 busraelif19 bebeğime kullanıyorum pişik olunca en iyi cilt kremi bi zararı vereceğine sanmıyorum