Ozlemmm_123 Bebeğim 4 ay 3 günlük anne sütü alıyor uyugunda sadece ve uyandığında uyku sersemi iken mama 20 günlükken başladım 6 kilo boyu 63 cm 1 ayda 235 grm 1 cm uzamış almıyor kilo gelişmiyor ne yapmalıyım
Elisa34 Ozlemmm_123 hayır henüz erken zaten emiyo acele etmeyin sindirim sistemi hazır değil en azından 5,5 aylık filan başlanmalı
starwomen Ozlemmm_123 bu soruya en doğru cevabı doktor verecektir ama bence henüz sindirim açısından erken
Melmus Ozlemmm_123 3 ayligiz suan 95 gunluk mama ile beslwniyoruz doktorum 4 aylikken ek gidaya baslaticam dedi oneriler sunucakmis 4.ayda bakalim
Ozlemmm_123 Hemecikk şaştım kaldım kızımla bu ay ilgilenemedim istediğim gibi sütüm çekilir gibi oldu az var maalesef korkudan azaldı
Ozlemmm_123 Melmus bende başlamak zorunda kaldım yoğurt ve kaşık maması veriyorum ayrıca biberon maması emzirme bugün başladım
Melmus Ozlemmm_123 baslqmqk gerektiginde baslanir doktor ne dediyse ki benim kizim mama zor icen bir bebek insaallah ek gidada dahabiyi oluruz
Ozlemmm_123 Melmus inşaallah Allah sağlıklı huzurlu uzun ömürler versin bizlere bu ay depremzede olduğumuz için çok sefil oldu Yavrucum hep hastaydı 😓😓