Bende kullanmaya başladım 3 aylık tok karna 2,5 ml demişler eşim aldığı için sormamis her beslenmeden sonramı yarın gidip soracağım sizin bir fikriniz var mı ,? Birde fışkırır tarzdami kusuyordu bebekleriniz su gibi kaynaksız mi mesela 1 haftada azalttı ama tam değil demişsiniz merak ettim.