Çirkin kadın yoktur bakımsızlıktandır ooo 🥹😃😃Diyerek önsöz girişi yapıyorum 🫶🏻🤓Evet Güzel ve bakımlı annelerim🤍 Sık kullandığınız memnun kaldığınız bakım ürünleriniz varmı varsa neler ,memnun kaldıklarınızı yazın ki birbirimize fikir olsun 🫶🏻🌸🥰
Benim sık ve severek tercih ettiklerim;
🌸Bahar Babacan E vitamini güneş kremli leke karşıtı koruyucu serumum
🌸Loreal kil maskesi
🌸Loreal göz altı serumu
🌸Purest ürünlerini ton eşitleyici ve nemlendiricisini tercih ediyorum
🌸Doğal ballı limonlu yıkama sabunu ile haftada 2 defa kullanırım
🌸İncia kaş ve kirpik serumu
🌸Simple yüz yıkama jeli
🌸Garnier makyaj temizleme suyu veya doğal gül suyu ile cildimi temizlerim💕
✨😇🥰🥰