Araslarcaaa Bu annenin-kayınvalidenin maddi, manevi imkanıyla alakalı bir durum bence. Benim kayınvalidemin maddi imkanı inanılmaz iyi. Dükkanları, evleri vs. var. Kira alıyor hepsinden, çalışmıyor. Ama annemler kredi çekip ev aldılar. Kredi ödemek zorundalar. Kayınvalidem “Herkes doğurduğu çocuğa baksın.” dedi işin içinden çıktı. Annem çalıştığı işinden ayrılıp bebeğime bakacak. Bizde annemlerin kredisini ödeyeceğiz. Annemin maddi imkanı olsaydı bile destek olmak isterdim. Çünkü çocuk bakacak, belli bir yaştan sonra kafa kaldırmıyor. Bakmaları gerekiyor, bizi kimseye muhtaç etmemek için. Ama maddi destekte bekleyebilirler. En azından motive olmak için.