Masal_Arya doğduğundan beri. 1 hafta yoğun bakımda kaldı orada şırınga ile verildi. Slikon uçla emzirmeyi denedim ama çocuk emsede doymuyordu. çok enerji kaybediyormuş emzirme danışmanı öyle diyince ben de eds ile devam ettim. Umarım memeye döner çünkü bu şekilde psikolojik olarak da çok zor.