aynur36 Kızlar bebeğim 7.5 aylık. İdrarında kötü koku vardı idrar tahlili yaptırdık enfeksiyon çıktı. Antibiyotik kullandık 5 gün. Koku düzelmişti. Ama 1 hafta sonra yine koku gelmeye basladı. Tekrarlandı mı acaba ? Nasıl iyileşecek hiç bilmiyorum. Yaşayan varmı bu durumu P
Aylingneess aynur36 canım tekrarlıyor geçirmek için 1ay uğraştım iğne dalan kullandık tam geçti dedim 1ay sonra iştahı kesildi idrarı kokmaya başladı ve tahlil yaptırdık enfeksiyon çıktı gene şimdi şurup kullanıyoruz yine
aynur36 Aylingneess çok geçmiş olsun canım. Bende takip edicem koku sıklıgını yine doktora gidicem bakalım. Kücücük bedenleri nasıl kapıyor bu enfeksiyonu anlamış değilim
Aylingneess aynur36 kız bebeklerde genellikle oluyormuş bezini sık değiştir ve ılık su pamukla temizle geçmiş olsun sanada çok