Kızlar bebeğim 3 ay 10 günlük bi kaç gündür mama reddi uyku reddi yapıyor uyku neysede mama yemek istemiyor🥺 tek bulduğum çözüm yatarak yiyor yatarak yediği için yastıkla yediriyorum kafasını az yüksekte tutuyorum bunun bi zararı varmıdır bunu gören arkadaşım orta kulak intihabı olur falan dedi böyle zararlı dedi bilgisi olan var mı🙏