Ben Ocak ayında uyku eğitimi aldım bebeğim o zaman 8 aylıktı şimdi ise 10 aylık eğitim bitti ama oturmayan şeyler vardı deprem bölgesinde yaşıyordum şehir değiştirdim ailemin yanına geldim çocuğumun bütün düzeni değişti zaten oturmamıştı her şey kötü oldu. Geceleri özellikle çok sık uyanıyor eğitim zamanı daha iyiydi gece siz neler yapıyorsunuz yardımcı olur musunuz