mommier idrar yolu enfeksiyonunda erkek bebekten idrar testi nasıl alınıyor bilen var mı? bebeğim 3 aylık sonda falan diye duyunca korktum canı acıycak diye
1bocek1cicekannesi mommier sonda çok sıkıntılı ya benim bebeğimden iki defa sonda ile alındı 🥺 torba ile almak çok kolay siz yapamazsanız hemşirelerden yardım isteyin gösterirler nasıl takıldığını
Deletedmom133 mommier kızımdan 3 gün önce alındı torba yapistiriyorsun acıyacak bir şeyi yok bende öyle sanmistim 🤭🤭🤭
nkarac Benim oğlum 1 aylıkken yapıldı. Böyle bi torba var. Ucu yapışkanlı, pipisine takıyorsunuz. Çiş yapınca alıyorsunuz. Bizim yaptırdığımız hastanede böyleydi.
Misterious Hastaneden bi poşet veriyorlar bezin içine koyuyorsunuz pipisinin ucunu poşete geçiriyorsunuz idrar poşette birikiyor o poşetle labaratuvara goturuyorsunuz
prensoglm Bebeğin dömeğine iki üç damla su damlat hemen yapar zaten idrarını o yaparken sen onu alabilirsn elinin üstüne karnını yatr önüne tut Bir şey
1bocek1cicekannesi mommier korkmayın erkekten çok daha rahat alınıyor torbayla bizim ki zorunlu olarak sondayla alındı. Enfeksiyon türleri çok çıktı torbadan kaynaklı olabilir sondayla alalım ddi doktor ona göre yatışı verilecekti hastAneye rabbim bi daha düşürmesin