Kızlar merhaba, kızım bir yaşına taze girdi , ama bizde bir degisiklikler oldu sormayinn. Ek gıdayi müthiş derecede reddediyor , mama içmiyor , beni çok çok az emiyor keyfi yani . Ağzına ne versem geri tukurmeye başladı bunu nasıl keşfetti hiçbir fikrim yok . Tecrübeli anneler bu durum geçecek diyin lütfen 😂 Siz neler yaptınız nasıl atlattiniz bu dönemi