Aliekremim genel anestezi kesinlikle önermiyorum devlette lokal yaparlar 5 dk bir işlem için neden bebeğe genel anestezi uygulamak isterler ki anestezi çok tehlike dozunu iyi ayarlamak gerek benim bebeğimin emar çekilmesi gerek ve tüm doktorlar anestezi olmasını istemiyoruz çok küçük diye yaşını bekliyelim diyorlar çünkü makinada durmaz diye anestezi uygulanacak lütfen dikkat edin