Hep-sevgiden evet haklısınız çok konuşan yerinde duramayan çocuklar zeki olur derler oğlum da maşallah zeki bir çocuk fakat benim bahsettiğim ayrı bir konu.. bir şeyi bana uzatırken bunu al bunu al bunu al diye, ben onu alana kadar hırçınlaşarak söylüyor, ağlıyor.. Anne biz nereye gidiyoruz, biz nereye gidiyoruz, annee anneee, biz şimdi nereye gidicez yani bunu ona hemen cevap vermemiz lazım.. şarkı açıyoruz dans edicez, anne baby shark aç, onu açıyoruz, ağlayarak anne anne başka bişi aç yani her saniye bir aksiyon olması lazım. İlla konuşması lazım. Gittiğimiz oyun grubunda 3.5 yaşında hiperaktif teşhisi konulmuş bir çocuk vardı. O da asla denileni yapmıyor, bekleyemiyor ve heyecanlı kıpır kıpır bir çocuktu. Her çok konuşan ve hareketli çocuğa hiperaktif denilemez tabiki ama dikkat çeken hareketlerde araştırmak lazım.