Kızlar bugün 10 gün oluyor. Burun akıntısı ve hafif ateşle gitmsitik Dr a bronsiolit başlangıcı dendi ilerlemesin diye 7gun antibiyotik tedavisi verildi ve burun spreyi. 3 gün kullandık spreyi ilk 3 4 gün hemen iyileşti uykuları burnu vs düzeldi. Fakat 4. Günden sonra yine bir burun akıntısı ve tıkanıklığı başladı ama asla uyutmuyor Dr a kontrole götürdüm iyileştiğini söyledi şuan zaten burun akıntısı dışında sıkıntımız yok şükür ama öyle bir tıkanıklık ki abartısız 2 saatte bir serumla açıyorum yoksa asla durmuyor. Gece hykusu mahvoldu yastığa alıştı 1 haftadır yarım saatte bir uyanıyor uyumaya çalışıyor deli gibi uykusu var ama asla derin uyuyamiyor, gündüz uykusu da mutlaka her uykuda 1 saat uyurdu ya 25 30 dk fazlası yok. Okadar yıprandım ki. Bu burun nasıl düzelir bu uyku sorunu nasıl çözülür kafayı yemek üzereyim, her temizledigimde afedersiniz öyle bir sümük çıkıyor ki sanki günlerdir temizlemiyorum 🤦🏻♀️