naynini Merhaba güzel anneler, bir aylık anneyim çok şükür ve gelene gidene hediyelik yaptırmaya fırsatım olmadı… 35.haftada niyetlendim, araştırayım diyordum deprem oldu… İki hafta onu atlatmaya çalıştım, ağlamaktan hasta oldum hatta.. sonra serklaj dikişlerim alındı daha doğuma dört hafta var derken suyum geldi doguruverdim, yeni yeni toparliyorum kafamı… Bana hediyelik yaptirdiginiz sayfaları önerebilir misiniz, memnun kaldıklarınızı😊 nazar boncuklu anahtarlık, kız çocuklara da örgü toka niyetine girdim… Siz neler yaptırdınız? Kimlere yaptırdınız? 😇
Lavantakokusuuu naynini ben kendim yapmıştım. O ara corona muhabbeti de baya vardı çeşit çeşit kolonya alıp küçük plastik kolonya siselerine koymuş ,sticker yapistırmıştım oğlum adına, öyle dağıtılmıştı