burcuata merhaba hanimlar elimde 4 adet slepy kulot bez var 5 numaraya gectik ve elimde kaldilar o yuzden satmak istiyorum. her bir peket 30 adet
Eminos burcuata bağlamalı bez kullaniyorum ama kulot bez sızdırıyormus bi kere kulot bez kullandim sizdirinda bi daha kullanamadim sllepy kullaniyorum bende hep
Mom084 Eminos bende 4 numaradan belli kilot bez kullaniyorum.suan 6 numaraya geçtik hiç başıma gelmedi
burcuata Eminos bez kullanimi her cocuga gore degisiyor bende oglum cok hareketli oldugu icin duzgun baglayamiyotdum ve o yuzden sizdiriyordu kulot bezi ben daha rahat kullaniyorum yoksa icerik olarak farkli degildir sanirim
Eminos Mom084 bende 3 numarada basima geldi baglamali bezden cok memnunum aslinda kulot bezin fiyati daha uygun bebeginiz kac kilo kac aylik 6 numara kullaninca siz merak ettim
Mom084 Eminos 14 aylık kilo için daha sağlık ocağına gitmedim 5 numara lastikleri çok iz.yaptigi için 6 numara kullanıyorum